Hemskickad

Gick till skolan idag, en halvtimma senare får jag och tre kompisar reda på att vi inte "får" vara kvar. En annan kompis har fått svininfluensan och henne kramade vi och umgicks med i måndags. Ingen av oss är riktigt frisk så både rektorn och lärare tyckte att det var bättre att vi var hemma, istället för att vara i skolan och smitta ner alla, om vi nu skulle vara drabbade. Det enda som är problemet med mig är att jag har huvudvärk (som jag haft sedan i söndags) och är extremt trött! Jag får se om jag åkter till skolan imorgon. Idag ska jag iallafall sova, plugga och göra något mer. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Jag måste vara frisk och kunna gå till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0