Woho!

Idag har det hänt massor av saker! Igår satt jag faktiskt hela dagen för att plugga inför provet vi hade idag. Och jag tycker faktiskt att provet gick bra! Fick även tillbaka mitt franska prov som var sjukt svårt. Men det bättre än vad jag trodde (: Sedan har jag pluggat lite biologi idag på bussen och ska snart fortsätta. 
Och imorgon är New Moon premiären! Jag sprängs av längtan! 
Jag har lovat mig själv att aldrig bli som alla andra (för då är man inte sig själv), men Stephenie Meyer har förstört det! Jag, som många andra räknar dagarna, timmarna, minutrarna och sekunder för premiären. Men "The Twilight Saga" är så oerhört gripande så man kan ju inte undgå att älska både böckerna och filmerna. Så, bara ett dygn och några timmar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0