En helt vanlig dag...

Åkte till skolan igår och idag. Men igår så hoppade jag idrotten eftersom vi skulle simma, och känner mig inte riktigt så frisk än. Gårdagen gick åt till att kolla på "The Final Break" (Prison Break) och att städa i princip hela huset. Båda delarna gick bra och huset blev riktigt rent. Idag kom det en fotograf som fotograferade huset. Vi ska försöka sälja huset, så det var därför. Förhoppningsvis får vi sålt det så att vi kan flytta in till stan istället för att bo här ute på landet. Idag var en vanlig dag. Jag vaknade, duschade, var nära på att missa bussen, läste metro, kom till skolan, hade engelska, hade lunch (äcklig korvstroganoff med för mycket peppar), matematik, målade en kompis armar, blev målad på, pennfack gick sönder, rast, gick till 7Eleven och köpte en brownie, historia, kollade på en blodig film, slutade, försökte laga pennfack men misslyckades, gick runt i stan för att hitta ett nytt pennfack, hittade ingen och gick mot bussen, åkte till Kungälv och räknade bilar, gick på den andra bussen, somnade, vaknade i tid, gick av bussen och gick hem.
Och nu ska jag plugga lite Kemi och kolla på Avatar. En kompis har även upptäckt att man kan skicka meddelanden till flera personer på Facebook, så jag och 4 pers till rollspelar varje dag, och våran story är helt knäpp. Sedan skapade de en blogg där vi tydligen ska rollspela på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0