Spännande dag!

Tjenixen 8D

Hade friidrott i fyra timmar igår. De i min familj sa att det skulle vara 13 grader och regn, men ja, det blev inte riktigt så. Jag hade iallafall på mig ett linne och mjukisar vilket inte var så smart...Efter dessa fyra timmarna, 10-14, så var jag inte lite röd. Det kändes ganska mycket på kvällen, men nu har det lugnat ner sig. Nu ska det bara till att bli brun också =D. Jag har iallafall fått ordentlig träningsvärk, vilket inte är så konstigt eftersom jag är sjukt otränad och min kondition är lika med noll.
Hade nationellaprov i Matte C idag också. Provet var fyra timmar långt och jag kämpade! Tycker det gick bra, men efter dessa fyra timmar var jag helt stel när jag skulle resa mig, tror det berodde mest på träningsvärken...
Efter provet åt jag lunch och precis innan vi skulle gå till lektionen gick brandlarmet... sedan fick vi reda på att en lärare hade bränt popcorn xD
På historian kollade vi på filmen "13 dagar", utan popcorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0