Tung & Navelpiercing

Känns skönt att ha sovmorgon till 7 varje morgon och enbart två föreläsningar när man kommer till universitetet! Stannade kvar och åt lunch, sedan satte sig jag och två tjejer till, för att plugga. Vi gick igenom de anteckningar vi hade och frågade varandra om det vi inte förstod och förklarade det vi förstod. Även om inte våran tenta är förrän den tredje oktober så kändes det ändå skönt att förstå allt redan nu, och inte behöva lägga ner massa tid på det senare.
Efter att vi hade pluggat åkte jag till Kungsportsplatsen och träffade min kompis Anna, sedan vandrade vi upp till Tribe! Jag piercade naveln och tungan och han som piercade mig var faktiskt riktigt trevlig och rolig. Var lite nervös innan eftersom man har "snälla" kompisar som suttit innan och tjatat om hur ONT det skulle göra. Började med att pierca tungan och gjorde inte så jätteont. Däremot blev jag rätt svimfärdig efteråt och allt snurrade, men det blev bättre efter ett litet tag. Därefter piercade jag naveln och det gjorde ONT. Min navel var tydligen svår att pierca eftersom jag inte har en bra "flärp" att sätta piercingen i. Men efter att piercaren tagit igenom nålen och smycket så var det bra igen. Nu är det tungpiercingen som känns och inte navelpiercingen. Kan inte tugga, eftersom man använder tungan, och kan inte heller svälja eftersom man använder tungan då med... Men om ett par dagar kommer svullnaden ha försvunnit och då kommer allt vara bra igen!
Tog en dålig bild på min tungpiercing med min webcam men orkade inte dra fram systemkameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0