Intervju

Äntligen har alla mina jobbansökningar gett resultat! Sökte jobb på Gothia Towers som housekeeper då jag tidigare har jobbat på Elite Plaza som det. För några timmar sedan fick jag ett mail om att de vill att jag ska komma på intervju! Jag är hur nervös som helst, även om intervjun inte är förrän om en vecka. Det är allt eller inget. Måste som jag tidigare sagt få ett jobb så att jag kan klara mig i sommar. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa, vara mig själv, visa allt jag kan och visa hur noggrann och ambitiös jag är! 
 
Tidigare idag har jag varit på föreläsning om gene prediction, det som den kommande labben handlar om (som jag förövrigt måste fixa klart ikväll...). Därefter hade vi problem solving där vi fick ett problem som vi skulle lösa gruppvis. Efter det åkte jag hem, åt god mat och lyckades få iväg mig själv till gymmet! Efter gymmet tog jag en liten avstickare till mormor för att hälsa på men också för att hämta ett par saker som min mamma hade glömt där. Dagen har med andra ord var hektisk! Nu är det dock dags för mig att ta tag i den där jäkla practicalen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0