Ångest...

Är rastlös och har ångest. Vill träna men är sjuk. Att jag är sjuk är väl kroppen som säger ifrån. Jag har väl varit igång alldeles för mycket alldeles för länge utan ordentlig vila. Förhoppningsvis tappar jag inget nu när jag är sjuk, förhoppningsvis...Och hoppas verkligen jag blir frisk snart och kan träna lite innan jag börjar plugga iallafall. 
 
Nu ligger jag i sängen hemma hos mig och är dödstrött. Gick upp innan 11 idag för att åka hem och ta ut min mosters hundar. Hon jobbar ju nu så jag har fått uppdraget att ta ut dem under dagen. Lite jobbigt dock att jag ska behöva åka fram och tillbaka mellan min pojkvän och mig för att hjälpa min moster med hundarna. Speciellt med tanke på att han bor i Ytterby och jag bor i Partille. Det blir en bit att åka! 
 
Inga som helst planer för idag. Åka in till stan sen igen kanske, och åka med killen hem när han har tränat. Annars ska jag väl inte göra något annat än att sova och kolla... Doctor Who!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0