Burnout Paradise City

Det finns en hemsida som heter https://www.humblebundle.com/ där man kan betala vad man vill för att få olika slags spel. Man väljer även sedan vad pengarna ska gå till - välgörenhet eller som "dricks". Ibland kan man behöva få betala en viss summa för att "låsa upp" vissa spel. Igår gick jag in och betalade en summa (minst 31 kr) och fick Battlefield 3 och Sims 3 (+ två expansions). RIktigt värt! 
 
Ett av spelen man får, Burnout, spelade jag på Playstation 2 för en himla massa år sedan. Burnout och SSX var faktiskt nästan de enda spel jag spelade. Blev överlycklig när jag såg att man fick med det. Har verkligen saknat att spela det! Så nu är det installerat och jag ska sitta och spela och tvätta tills jag ska jobba. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0