Doctor Who

Såg klart första säsongen av Doctor Who inatt! Tänkte kolla på den tills jag somnade eftersom jag brukar göra det. Bästa sömnmedlet! Men inatt fungerade det inte. Så jag låg vaken till halv 7 på morgonen. När jag hade sett klart första säsongen stängde jag av datorn. Gick verkligen inte att sluta titta! 
Doctor Who handlar om Rose som träffar "The Doctor" som är en tidsresenär. Han har en blå "police box" som heter Tardis, och som är hans tidsmaskin. Och så reser de i tid och rum och råkar ut för diverse spännande saker. Tycker dock att serien är liiiite äcklig och läskig. De använder sig mycket av ljus och ljud som gör vissa varelser i serien obehagliga. Med andra ord händer det rätt sjuka saker i serien, som man inte tror ska hända. Spännande är den iallafall!
 
Iväg och träna snart för min del, sedan är det dags för jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0