Fullt ös!

Ojdå, det var visst ett par dagar sedan jag skrev senast! Typ 4...
I måndags jobbade jag och tränade. Åkte till killen på kvällen.
Var ledig tisdag och onsdag. Skulle tränat på tisdagen, men på tåget in mot Göteborg kommer upptäcker killen att nycklarna är borta så vi åker tillbaka till Ytterby för att leta efter dem. Blev ingen träning eftersom det blev för sent. Hann köpa två roséviner inne i stan, samt chips och dip som vi satt och myste med på kvällen. 
På onsdagen var det kalas! Åkte till min mormor och åt tårta och annat gott med mina mostrar och familjen. Mysigt! Fotade en hel del också! 
 
Idag åkte jag och killen in för att träna. Blev ben idag. Körde både squats och benpress - ingen bra idé. Körde slut mig såpass mycket att jag inte kunde gå ner för trappan efteråt. Kändes lite läskigt i benen... Sedan har jag jobbat hela kvällen. Det är Way Out West nu så det är totalt kaos! Och nu ligger jag i sängen och är helt slut. 
 
Sova snart eftersom jag ska upp "tidigt" imorgon och träna innan jag ska till mina föräldrar och sedan jobba igen. Jobb hela helgen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0