Gårdagskvällen

Igår kväll drack jag och killen en dyr champagne vi hade köpt, för att fira att han har fått praktikplats nu i höst, som det har varit lite si och så med. Det har med andra ord inte varit säkert om han fått platsen då företaget hade virrat bort sig helt. Men vi fick glada besked förra veckan, så vi sprang in på systemet och köpte en champagne!
Drack den innan/under maten, och killens föräldrar tyckte det var en av de bättre champagner de druckit. Och det tyckte jag med! Även om det nog var första gången jag drack riktig champagne...
 
Lyckats synka kameran i telefonen med Google Drive nu! Varje bild jag fotar med telefonen hamnar direkt i datorn. Supersmidigt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0