Godmorgon?

Gick och lade mig och sov. Och sov länge! Vaknade någon gång av ett sms, men somnade om igen. Gick upp två! Fick lite bråttom med att ta ut hundarna, men det ordnade sig! Vet inte om jag ska till killen ikväll eller inte, men i vilket fall som helst så ska jag laga mat då jag inte ätit sedan 5-6 imorse. Jag är rätt sugen på att både läsa Game of thrones och kolla Doctor Who. Har inte läst klart den första boken än, även om jag har tagit mig igenom en bit. På något sätt längtar jag efter att läsa, men orkar inte ta upp boken. Boken är ju bra, men en riktigt bra bok släpper jag inte ifrån mig, och denna kan jag inte avsluta utan låter den bara glida ur händerna på mig. Knepigt det där! Men får väl ta mig tid någon gång under dagen till att läsa den. Helst innan skolan börjar också, för sen kommer jag verkligen inte ha tid till det! 

Kommentarer
Postat av: Ithrenniel

Detta är absolut inte en ruta med reklam för min lilla blogg. Den är absolut inte läsvärd. Du ska absolut inte gå in och titta på den. Din blogg däremot, den ska man läsa! ^^

2013-08-22 @ 17:08:34
URL: http://ithrenniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0