Hem ljuva hem!

Hemma från jobbet. Var åter igen en lugn kväll vilket är riktigt skönt när man jobbar ensam. Dock är det tråkigt att jobba ensam, har ingen att prata med =/ Brukar annars vara riktigt kul att jobba. Tränade innan jobbet idag och lyckades springa 2,5 kilometer! Sprang totalt i 20 minuter. Dock slutade jag springa i 2 minuter och gick bara i rask takt för att få tillbaka lite energi, och sedan började jag springa igen! Det är väl ingen superstor prestation, men jag har som sagt sämst kondition, så för mig är det rätt stort! Jag vägrar dessutom att jämföra mig med någon annan. Alla är individuella. Alla har sina egna unika genuppsättningar. Jag tävlar bara med mig själv och ingen annan. Tycker det är kul att det går så fort framåt. Att jag märker skillnad så fort. Sedan handlar det väl också mycket om att våga
 
Imorgon blir det ingen träning. Ska träffa min 15åriga syster imorgon och mysa med henne i stan. Sedan ska jag till killen på kvällen, så som jag har längtat! 
 
Fick en snygg "påse" från Desigual idag när jag gick förbi butiken. Riktigt snygg! Älskar färgerna. Tänkt att användas till mina gymgrejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0