Klumpig

Inte trött men borde sova nu egentligen... Ska upp innan 8 och tvätta innan jag åker till gymmet och sedan åker och jobbar.
Har lyckats skrapa upp två kotor i början på ryggen/nedanför nacken. Satt på min killes axlar när han gick upp för trappan. Missade helt att taket på övervåningen är riktigt lågt, så när han når översta trappsteget så slår jag i nacken/ryggen i taket. Sjukt klumpigt! Slog iallafall inte i huvudet... Började blöda en massa och gjorde riktigt ont. Har fortfarande ätt ont där och är inte så jätterörlig vilket är jobbigt när jag jobbar. Kommer inte kunna köra squats eller träna rygg på ett par dagar nu heller, tills det onda försvunnit.. Typiskt! Jobbigt att ligga i sängen på rygg också, tur att jag brukar sova på mage.
 
Nej, nu blir det lite Doctor Who (är redan på säsong 3!)  för mig innan jag somnar! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0