Latmask...

Somnade för sent igår så jag orkade inte gå upp tidigt för att träna... Jag är så lat! Hinner inte senare idag heller eftersom jag ska till föräldrarna. Men det är nog lika bra att jag inte tränar, träningsvärk i rumpa, baksida lår och framsida lår...Och det är ju positivt!
Har ännu inte ätit frukost, men ska göra det sedan när jag gått över till min mormor. Skönt att hon bor så nära så att det inte är så långt att gå! 
Måste påminna mig själv om att boka en tid hos en ortoped också. Mina fötter är snea vilket gör så att mina knän blir snea och lutar inåt, vilket ser konstigt/roligt ut när jag går och springer. Måste åtgärda det nu innan jag får problem med knäna, höften och ryggen. Så det blir förmodligen till att skaffa inlägg. Tycker att det är rätt jobbigt att gå (och springa) just på grund av hur knäna är, så får hoppas att det hjälper med inlägg. Däremot är det rätt dyrt att skaffa det, men som tur är har jag jobbat en massa nu i sommar och fått min skatteåtebäring!
 
Dags för mig att dra mig nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0