Nokia Lumia 925

Elgiganten söker 5 personer som ska testa Nokias nya telefon, Lumia 925. Den är så otroligt snygg! Nytt utseende och är i aluminium istället för plast och är svart/metallfärgad istället för gul, röd, blå etc som Nokias andra, tidigare telefoner är. Jag har ju själv en Nokia Lumia 800 som jag älskar, men jag känner att jag vill uppdatera mig från WP 7.8 till WP8. Det släpps dessvärre knappt några nya appar till WP7.8 längre, så det är väl dags att byta upp sig? 
Jag har i vilket fall som helst ansökt om att få testa den (man får behålla telefonen sen!) och skriva en produktrecension. Är ju riktigt intresserad av smartphones, datorer och kameror. Teknik överhuvudtaget! Kan en hel del och lär mig hela tiden nya saker.
 
Jag är iallafall riktigt nyfiken på Nokias nya telefon och håller verkligen tummarna på att jag kanske får testa telefonen. Chansen är väl inte enormt stor, men man kan ju alltid hoppas! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0