Planer?

Har precis tagit ut hundarna och laddar fortfarande ner Sims 3. Så otroligt seg! Sedan är det visserligen över 6 gb, men ändå... Har kollat klart hela Mad Men nu. Var visserligen bara ett avsnitt kvar.. Och kollat ett avsnit av True Blood. Jag har inte kollat på Dexter, True Blood och Suits de senaste veckorna. Har fastnat alldeles för mycket vid Doctor Who. Men ska se klart de avsnitten jag har kvar av serierna så jag "blir av" med dem någon gång.
 
Ikväll blir det nog fest. Om vi ska ut eller om vi ska på en hemmafest har vi inte riktigt bestämt oss för än. Inte riktigt säkert att vi festar heller, då b¨de jag och killen är sjuka (råkade smitta honom, uuups!) . Jag är mycket piggare nu och mår bättre, har dock snuva och hosta kvar. Det blir inget intag av alkohol ikväll för min del iallafall. Blir bara sjukare av det, och jag vill kunna träna nästa vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0