Rolig kväll!

Hade köpt lite revbensspjäll på Maxi tidigare idag som jag åt tillsammans med kokt potatis för en stund sedan. Älskar verkligen revbensspjäll! Passar fortfarande hundarna, men mostern kommer väl hem snart. Jag ska vara hemma hela kvällen eftersom jag måste gå ut med hundarna imorgon, samt åka till ortopeden för att få mina inlägg. Får väl se om jag tycker att de är asjobbiga att gå med eller om det enbart känns skönt och bra. Återstår att se! Kommer ändå bli skönt att få inlägg till fötterna så att jag kan gå riktigt, men också träna riktigt. Det gäller att vara rädd om sig! 
 
Jag har suttit och spelat Sims 3 nu, och de är så roligt! Speciellt nu när jag hade installerat expansionspaktet Kvällsnöje. Synd dock att expansionspaketen till Sims är så dyra. Kostar över 200 kr, så det blir en del om man vill ha alla... Tur dock att jag inte har någon plats på datorn så att jag inte kan skaffa fler! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0