Samsung Galaxy S4

Jag köpte en ny telefon igår. Jag är en stor WP och Nokia-fantast, men denna gång blev det en Samsung Galaxy S4. Jag tappade min Nokia Lumia 800 i ett stengolv för någon vecka sedan så att skärmen sprack. Fick ingen vidare större panik eftersom jag kan byta skärmen på den själv om jag vill. Det är busenkelt! Men jag har ändå funderat på att skaffa en ny telefon och har funderat på Samsung Galaxy S4, så när en kompis berättade att han ville sälja sin så slog jag till och köpte den. Änsålänge är jag riktigt nöjd. Mina kontakter synkades på sekunder efter att jag hade skrivit in mitt Windows-live konto på telefonen, även kalendern. Man kan ändra teman och bakgrunder som är rörliga. Försök göra det med en iPhone! Jag är nöjd. Detta är dessutom min första Android och trots att jag älskar WP så måste jag säga att Android är snäppet bättre, men WP är inte långt ifrån! Det finns fortfarande både fördelar och nackdelar med de olika operativsystemen. För mig som älskar att sitta och pilla med min telefon är dessutom Android perfekt. Det finns så mycket man kan göra!
Jag är nöjd. Riktigt nöjd. 
 
Såhär ser min hemskärm ut för tillfället!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0