Sitting here...

Finns inte så mycket att göra när man är ledig. Satt och spelade Sims 3 hemma och åt mat; ärtsoppa, så otroligt gott! Speciellt med massor av senap i! Sedan åkte jag in till stan och fikade med killen; moccalatte med cheesecake. Mums! Moccalatte är ju en latte med choklad i. Det är typ som att dricka Oboy, fast lite beskare. Riktigt gott ändå! 
 
Nu har jag suttit en stund och spelat massa spel på telefonen. Är lite smått beroende av den. När jag hade min Nokia satt jag inte alls så mycket vid telefonen! Främst för att push-notiser inte fungerade så bra på den, och sedan fanns det inte så extremt många appar till den heller. I princip allt finns till Android. Man kan göra så mycket med telefonen! Några appar, som Bankhubben saknar jag på Android, som fanns till WP. Man kunde snabbt få en översikt av hur mycket pengar man hade på kontot utan att behöva logga in eller någonting. Däremot kunde man inte föra över pengar eller något sådant med appen. Kan ju visserligen kolla kontot nu med, men då måste jag logga in på appen, och mina lösenord är inte direkt korta och lätta att skriva in,,, 
 
Men nu ska jag spela Sims 3. Killen sitter redan och spelar så jag får väl också göra det! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0