Tvättdag

Jag älskar att tvätta! Tycker det är mysigt och jag känner mig lite extra vuxen då. Dessutom är det alltid ett plus i kanten att kläderna blir rena. 
Jag funderar på om jag ska hoppa över att träna idag och träna resten av veckan istället. Har tränat varje dag denna veckan, så jag förtjänar nog faktiskt en ledig dag. Andra anledningen är att jag är dödstrött eftersom att jag somnade innan fyra. Låg och kollade lite lägenheter och vips så hade all tid flugit iväg! Att gå upp 8 för att tvätta, och bara ha sovit 4 timmar är ingen bra idé. Jag får vila idag med andra ord!
Vad jag däremot måste hinna göra idag är att ringa till Tele2 och se om jag kan byta mitt abonnemang. Bindingstiden går ut nu i september men ska om jag redan nu kan byta till ett annat abonnemang. På Mecenat finns det just nu rabatt på tre av Tele2's abonnemang. För 264 kr/månad kan man surfa för totalt 3 gb och ringa och smsa gratis till alla. Obegränsat. Tycker det verkar riktigt värt, speciellt nu när jag ska köpa en ny telefon!
 

Dags för frukost och fortsatt tvättande för min del nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0