Frukost!

Och vad blev det till frukost? Risgrynsgröt! Har dessvärre inte gjort någon egen. Köpte Felix färdiggjorda. Testade ICAs och den var faktiskt inget vidare. Felix var mycket bättre! Nu har jag även utökat mitt kryddskåp med kanel! Jag älskar verkligen risgrynsgröt! Åt det väldigt mycket när jag var yngre. Och min mamma gjorde ofta saftsås. Helt enkelt en sås gjord på saft. Föredrog alltid hallon, det var så gott! Men nu har jag inte riktigt möjlighet till att göra det så jag får nöja mig med kanel och socker! Har ingen mjölk på för jag avskyr mjölk. Speciellt varm mjölk. Nu är jag ju medveten om att risgrynsgröt också innehåller mjölk, men jag gillar inte att dricka vanlig ren mjölk. Tycker det smakar förfärligt och jag mår bara illa av att dricka det. Har faktiskt gjort det i hela mitt liv. Bråkade en hel del med mamma när jag var liten om det. Hon ville att jag skulle dricka mjölk, men det ville inte jag! Och nu minns jag inte ens senast jag köpte hem mjölk faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0