Godmorgon!

Har precis kommit hem och lagt mig i sängen! Har precis börjat med rapporten också. Laddade ner den som .docx så att jag kunde rätta orden. Det görs inte riktigt i Drive? I vilket fall som helst så har jag problem med var jag ska och inte ska sätta "s", samt byter hela tiden plats på was och were. Försöker tänka på det men lyckas tyvärr inte hela tiden! Är lite trött, men får väl ta lite Red Bull senare så att jag piggnar till. Jag ska även jobba i eftermiddag. Ska åka och hjälpa tjejen med läxorna som jag var hos förra veckan. Och det kommer nog gå superbra. 
 
Jag är riktigt sugen på att träna faktiskt! Men jag ska inte göra det förrän efter tentan den 19e december. Blir rastlös av att inte gå till gymmet och köra slut på mig. Somnar mycket lättare de dagar som jag har tränat. Och sover nog rätt så mycket bättre också. 
 
Det börjar likna något nu minsann!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0