Headaaaache

Usch, mitt huvud gör så ont! Har haft ont ända sedan jag kom hem från gymmet, vid 4 tiden. Brukar inte ta en värktablett eftersom den brukar gå att klara av och försvinner av sig själv efter några timmar. Men nu har den bara blivit värre och värre! Har till och med problem med att ha det ljust. Känns inte så bra att sitta vid datorn då, hmm... Så jag tog en värktablett nu och får hoppas på att den fungerar. Händer ofta att det inte fungerar alls. Men får se! Avinstallerat en massa program på datorn nu och håller på att laddar ner Starcraft II. En klasskamrat spelar det så tänkte spela med honom! Dessutom var det ett tag. Ska dock bli skönt när jag får min egna stationära dator med en stor intern hårddisk i, så att jag slipper installera och avinstallera hela tiden! Min dator har ju bara 128 gb SSD. Det går snabbt, men får inte plats med mycket. Min nya dator kommer ha 120 gb SSD och så ska jag försöka köpa till en HDD på 500gb eller 1000 gb. Det är som tur är inte så farligt dyrt. Kommer installera OS på SSDn och spelen på HDDn. Kommer bli asbra! 
 
Köpte en ny bravo-juice idag också! Brukar dricka den med äpple, apelsin och passionsfrukt. Men nu testade jag en ny smak med äpple, kiwi och passionsfrukt. Ingen höjdare faktiskt. Den var väl drickbar, helt okej, men inte alls lika god som den andra. Däremot är det ju alltid kul att testa något nytt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0