I'm stuck!

Jag har blivit beroende! Doctor Who-spelet är sååå bra! Och jag fick min pojkvän att också börja spela på det OCH börja kolla på serien! Snart kan jag nörda mig med honom! Saknar att inte ha någon kompis som är lika geeky som jag är. Mina klasskamrater är visserligen lite geeky vad gäller molekylärbiologi, men inte när det gäller Doctor Who. Nu sitter jag i skolan med en klasskamrat och väntar på att åka till gymmet. Ska äta lite mat först som jag har med mig. Det var meningen att jag skulle skriva rapport, men icke!
Däremot är jag ledig imorgon, och på fredag, så jag sitter nog och skriver då istället. Har fått information av min föreläsare också om hur vi ska skriva rapporten så nu känns det mycket bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0