Inställt :(

Jaha, då skulle jag visst inte iväg och jobba ändå! Lektionen var tydligen inställd och fick reda på det precis innan jag hade tänkt gå. Jag får iallafall betalt ändå eftersom att de kontaktade så sent. Liksom en timme innan jag skulle börja! Så det känns bra ändå. Nu kan jag sitta kvar hemma och fortsätta skriva min rapport. 
 
Min rapport känns dock sjukt snurrig. Man ska upprepa det man säger minst femtioelva gånger. Jag har inte skrivit klart allt än, utan sitter och ändrar om och försöker få en bra struktur i det hela. Det är inte så lätt det där! 
Jag är dessutom sjukt sugen på att köpa en massa snygga festklänningar. Jag brukar ju inte shoppa. Och när jag gör det så köper jag bara nödvändiga grejer som en jacka, eller skor. Eller elprylar...! I och med att vi ska flytta så vill jag ju spara varje öre jag har. Kommer nog få en del över, men det känns ändå bra om man har det. Så att om det blir dyrare än vad man har tänkt sig så har man ändå pengar man kan ta ifrån. Och det börjar verkligen närma sig nu! Det är 19 dagar kvar till nyår och helgen därpå ska vi flytta! Vi får lägenheten den 2e januari men vi kan inte få någon hjälp med flytt förrän under helgen därpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0