Känslan när man...

... har skickat in labbrapporten och tagit bort vartenda flik i webläsaren som påminner om den! Nu är det dags för mig att plugga på min tenta. Har egentligen ingen ork, men jag har den om tre dagar! Och när den är klar så har jag äntligen jullov! Har i och för sig två labbrapporter till, och en presentation att fixa som ska in efter nyår. Yay.. Och så ska jag hinna fira jul och flytta också. Suck! Det kommer bli hektiskt, men får prioritera rätt! Jag är fortfarande dödsförkyld också. Vaknade imorse av att jag var tät i näsan. Jag har seriöst fyra nässprayer som alla är helt tomma. Fattar inte varför jag inte slänger dem när de är slut? Sitter desperat och försöker få ut minsta lilla droppe ur dem också! Det blir att ta en sväng till apoteket för mig. Lagom lämpligt att bli sjuk 8 dagar innan jul också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0