Köpa ny dator?

Jag och killen har suttit i ett par dagar och pratat om datorer. Om vilka komponenter han ska och inte ska ha. Nu menar jag alltså vilka han ska uppdatera. De flesta komponenter i datorn behövs ju. Det är nog inte alla killar som kan diskutera sådant med sin flickvän! Som både är intresserad av och det tycker att det är kul att snacka om, men även som kan lite om ämnet. Jag medger att saknar enormt mycket kunskap. Men jag kan fortfarande lite! Om jag lägger manken till kan jag nog lära mig mer. Men med studier, jobb och gym finns det dessvärre inte mycket tid över till övriga fritidsintressen. Får hoppas att flytten löser det problemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0