Lycklig människa!

Jag fick jobbet! Är så otroligt glad! Nu har allt löst sig! Kommer bli otroligt skönt att kunna jobba två dagar per vecka och samtidigt ha ett jobb i sommar. Jag har ju dessutom lagt undan pengar så att jag ska kunna betala hyran i sommar ifall att jag inte fått något sommarjobb, men det har jag ju fått nu! Lättnaden är otrolig faktiskt. Och just nu verkar det som att 2014 kommer bli ett riktigt bra år! Är så underbart att jag har fått en lägenhet, har två jobb, en utbildning och en underbar pojkvän! Just nu är mitt liv perfekt. Det finns ingenting mer jag önskar för att jag ska må bra! 
 
Nu ska jag bara klara av tentan på torsdag, tandläkaren på fredag och sedan skriver jag på kontraktet på fredag! Sedan blir det en hektisk jul med släkten blandat med en himla massa plugga och dagen innan nyår (30e Dec) ska i flytta! Har så otroligt mycket att göra hela tiden, men det känns riktigt bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0