Repetition!

Det är så skönt att det inte är några nya grejer som har tagits upp under de 8 föreläsningar vi har haft. Mest repetition, några enstaka nya grejer. Min plan är att läsa igenom allt som vi har gått igenom; alltså kolla igenom varje presentation. Och sedan läsa på mer om det jag inte kan. Det här kommer gå bra! Har aldrig haft så lite som tre dagar på mig att plugga inför en tenta. Men så går det när man inte lyckas följa sin planering. Den labbrapporten var dessutom hemsk. Usch. Jag lär vara hemma de närmsta dagarna fram till tentan dessutom. Ska inte åka till killen alls eftersom att jag 1) Måste ha all tid till att plugga 2) Inte vill smitta honom. Jag saknar honom redan, även om vi umgicks igår. Men, det är bra att sakna varandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0