Beslutsångest

Nu har jag varit riktig duktig och har varit och handlat! Gick upp, motvilligt, innan 11 och åkte till Ica. Är lat så jag tog bussen... Och nu är jag tillbaka i sängen. Jag funderar på om jag ska ligga ute hela dagen och sola, eller om jag ska åka in och träna. Tränar jag inte idag måste jag göra det imorgon och/eller på söndag. Det är segt att göra antingen eller eftersom att jag bara har tid med det ena (jobbar ikväll). Helst vill jag bara sitta i solen med min bok eftersom det är så fint väder ute. Varför kan det inte regna så att detta beslut blir lättare att ta!? 
I vilket fall som helst ska jag nog börja med att äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0