Civilization V

Det var rea på Steam idag och jag köpte Don't Starve! Hade den nedladdad förut, men nu har jag den på riktigt på Steam! Utvecklarna av spelet förtjänar verkligen pengarna!
Sedan har jag letat efter Civilization V ett tag. Jag har spelat det tidigare på min telefon, Civilization Revolution, som går att hitta på http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/civilization-revolution/f1126266-30a0-4bfc-8985-97cb1d6821b0 för Windowsphone - hur roligt som helst! Så nu hittade jag det på Steam för 9,99 euro, och jag slog till! Avinstallerade Starcraft igen och har börjat installera det nya spelet nu. Riktigt jobbigt att datorn har så lite minne! Ångrar mig starkt att jag inte köpte datorn med dubbelt så mycket minne och med touchskärm...
Spelet ska vara klart om en stund, men eftersom att jag ska upp och träna imorgon så måste jag gå och lägga mig. Får spela det imorgon på morgonen, eller när jag kommer hem från jobbet. Får bara hoppas på att det är roligt också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0