En olycka kommer sällan ensam

Återigen hemma från jobbet, och jag är död. 
Får reda på när jag kommer dit att jag ska städa fyra rum. Det var dessutom alla nattningar så jag förstod inte riktigt hur jag skulle hinna med. Som tur var kom det en person som hjälpte mig. Var riktigt stressad och mitt upp i allting så slår jag dörren in i min stortå, som det börjar forsa blod ur. Så med en dödad stortå skulle jag ändå lyckas springa runt i hotellet och göra det jag skulle göra... Hittade en förbandslåda och tejpade tån eftersom att nageln var uppflärpt. Gjorde ont när jag gick men det försvann sedan, dock inte stressen! Det gick trotsallt bra ändå. Vi fick hjälp av fler på hotellet med att städa rummen, och när man är fyra som städar ett rum så går det rätt fort ändå! 
Men självklart lyckas jag tappa en glasflaska med cognac i på min andra fot, och när jag skulle gå upp för en trappa snubblade jag och slog i tån igen. Varför kommer allt skit på en och samma gång?
 
Nu är jag iallafall hemma och ska spela eller sova. Är rätt trött och orkade knappt läsa min bok på bussresan hem. Och det var nog faktiskt riktigt bra att jag inte tränade idag, hade aldrig orkat jobba annars...
 
 
Stackars tån :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0