Ett år!

Igår firade jag och min kille ett år tillsammans! Helt spontant bokar han även en resa till London i slutet av september... 
Vi firade vår ettårsdag genom att äta på en restaurang och kolla bio efteråt. Åt på restaurangen Danilo som ligger precis bredvid (i) Filmstaden Bergakungen. Otroligt gott! Till förrätt åt vi Nachos och drack mousserande vin. Huvudrätten blev lammrostbiff med potatisgratäng, för min del, och entrecôte för killen. Till det drack vi rosé. Sedan var det dags för efterätt varvid jag valde cheesecake, medan killen tog panna cotta. Och till det drack vi dessertvin. Det var riktigt mysigt att sitta och äta så länge, och så mycket! Var tvungen att trycka i mig maten bara för att det var så otroligt gott! 
 
Därefter kollade vi på The Wolverine i 3D. Den var väl inte sådär superbra egentligen. Jag blev uttråkad direkt och ville bara att den skulle ta slut. Man kunde nästan lika gärna ha kollat på den hemma i soffan. Men det var mysigt ändå! Det var en enormt lång kö till kassan också när jag skulle köpa snacks, och vi hade inte alls mycket tid på oss. Jag stod ändå i kön och köpte snacksen. Precis när jag kom in i salongen så började filmen! 
 
Vi åkte taxi hem sen också eftersom att det inte gick någon buss. Och tydligen kände taxichauffören igen oss? Så mycket tycker inte jag att vi har åkt, men det kanske vi har...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0