Go dag!

Go dag idag! Låg ute och solade lite och sedan kom min kusin och hennes man med sina två underbart söta soner som min moster skulle passa. Jag hjälpte till lite, men gick ner och spelade Don't Starve innan jag lagade mat. 
Sedan packade jag väskan och åkte in för att träna. Var rätt otaggad på det när jag åkte dit. Var trött och illamående. Körde bara ben idag, och det är så skönt! Tar fortfarande 70 kg i benpress med möda, men jag ska bli starkare! Tränade rygg och mage också. Får ont i ryggen när jag gör situps vilket förmodligen beror på att både rygg och mage är otränade. När jag hade tränat några månader slutade det göra ont i ryggen. Men nu när jag inte tränat på 1,5 månad så har det börjat igen... Förhoppningsvis går det fort att få tillrätta igen.
 
Åkte in till stan sedan och mötte killen utanför hans jobb. Gick till Hemköp i Nordstan och köpte lite dricka och chips som vi åt ikväll. Jag kollade klart Dexter och första avsnittet på Grimm, som verkar vara riktigt bra! 
 
Det sköna med att träna är att man blir så trött efteråt. Under tiden också visserligen. Den utmattningen är inte riktigt samma som när man har suttit vid en skolbänk och pluggat hela dagen. Man är helt enkelt fysiskt trött. Men jag har lyckats hålla mig vaken tills nu ändå!
 
Imorgon är planen att sola (om solen tittar fram) och att åka in till stan och träna. Då blir det nog armar istället för ben. Behöver vila benen lite nu så mycket som jag tränat dem och sprungit runt de senaste dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0