Många drinkar senare...

Usch vad jag mår dåligt! Det blev lite för många drinkar igår. Har som tur är inte huvudvärk, men jag är så illamående... Gick upp 6 imorse efter att ha somnat vid 2. Var hur pigg som helst, och det är jag fortfarande... Killen skulle jobba så jag åkte med honom in till stan. 
 
Jag har inte ätit frukost än, mest för att jag inte har något hemma som jag är sugen på att äta. Behöver ha något salt (typ pizza...) men det har jag inte. Har druckit ett glas juice och det blev väl lite bättre ett tag. Jag ska nog testa att försöka sova en stund. Måste vara pigg ikväll eftersom att jag ska jobba. Hoppas bara att illamåendet har försvunnit då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0