Misslyckat försök..

Fick den briljanta idén att måla tånaglarna igår. Jag brukar inte måla mina naglar nästan alls, och just nu har jag verkligen inte tid till att tänka på dem alls. Men igår var jag lite uttråkad och tänkte testa att måla tånaglarna med ett nagelack jag fick i födelsedagspresent. Och jag målade mer utanför än på själva nageln.. Ser ut som att jag doppat fötterna i en färghink! Det är ju hur svårt som helst!? Jag får ta bort det överflödiga med nagellackborttagningsmedel... Acetonfri dessutom, eftersom aceton är både giftigt och torkar ut huden. Vi använde dock aceton en hel del under våra laborationer i organisk kemi.
 
Om en stund ska jag åka in och träna med killen innan jag ska jobba. Just nu är jag riiiktigt trött, men får hoppas på att det går över snart. Somnade innan 2 och sov till halv 1! Men jag vet sedan tidigare att min kropp är skum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0