Planering

Dagens planer är att ta det lugnt och att jobba. I och med att jag var så otroligt trött igår, och jobbar ensam idag så hoppar jag att träna idag. Har dessutom träningsvärk lite här och där i kroppen så det är lika bra att ta det lugnt. Tränar förhoppningsvis imorgon istället! Imorgon jobbar jag också ensam, men inte alls lika länge så det går nog bra.
 
Funderar på att gå ut och sätta mig i solen men det är riktigt varmt ute så jag lär väl svettas ihjäl... Började läsa Game of Thrones igår men det gick riktigt segt. Boken börjar rätt tråkigt.
 
Kollade på Suits igår också men har ännu inte kollat klart hela avsnittet. Men helt plötsligt är det två skådespelare från Game of Thrones med i Suits? Tycker det är kul när man har sett så många serier och ser flera skådespelare i andra serier än vad man först sett dem i. Ian Somerhalder exempelvis har varit med i både Smallville, Lost och är nu en av huvudpersonerna i Vampire Diaries! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0