Sommarnöje

Återigen hemkommen från jobbet! Imorgon är jag helt ledig. Ska inte ens träna imorgon. Har sådan hemsk träningsvärk som förmodligen kommer att vara värre imorgon eftersom att jag envisades med att träna idag. Lika bra att vila och träna på fredag istället. Vill bara vara hemma imorgon och inte göra någonting. 
Trodde att jag skulle få sova hur länge jag vill imorgon, men min moster ska tvätta på morgonen imorgon. Eftersom att tvättstugan finns i källaren, och jag bor i källaren, måste hon gå igenom mitt rum på morgonen för att komma till den. Vilket kommer resultera i att jag kommer vakna. Och på fredag kommer jag inte heller få sova hur länge jag vill eftersom att jag ska till killen på kvällen imorgon (äntligen!!), och han ska jobba tidigt på fredag....
 
Jag köpte två pocketböcker idag, på vägen till gymmet! Gick förbi pocketshop och passade på att titta in. Den ena boken är Game of Thrones (första boken) på engelska. Det är den boken (och de andra bökerna) som tv-serien Game of Thrones är baserd på. Den andra heter Katedralen vid havet. Den ska tydligen handla om Barcelona på 1300-talet. Jag älskar böcker som utspelar sig förr i tiden. Föredrar sådana böcker framför böcker som utspelar sig i nutid. Båda böckerna är jäääättetjocka så jag kommer ha en del att läsa framöver. Betalade totalt 178 för båda två. Helt okej!  Får bara hoppas att båda är bra också. Men det återstår att se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0