Träning, träning, träning....

Har jobbat näst sista dagen för denna veckan idag! Var som tur var lugnt på jobbet. Och jag var dödstrött. Hävde i mig en kopp kaffe med extra styrka för att piggna till och orka resten av passet.
Innan jobbet tränade jag, som vanligt. Sprang en kilometer! Och hjälp vad trött jag var efteråt. Måste verkligen jobba på konditionen.. Men jag ska försöka springa längre och längre för varje gång jag tränar. Tränade armar idag och hoppade över benen. Har sån träningsvärk i rumpan! No pain, no gain? Det ska iallafall inte vara enkelt. Det ska vara en utmaning. Man behöver motgångar. Känner sig så stolt efteråt när man lyckas och når de mål man har satt upp. 
Imorgon blir det iallafall ingen träning. Ska ut efter jobbet och får förhoppningsvis sluta en timme tidigare. Jag tränar ju direkt innan jobbet, så jag orkar inte bära med mig väska och påse med träningskläderna till utestället... Ska inte dricka särskilt mycket imorgon heller. Träning på fredag!
 
Det åskar ute och ösregnar, läskigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0