Überpigg..!

Nu har jag jobbat i 6 timmar och varit vaken sedan 6 imorse, samt varit bakis hela dagen, och jag är pigg. Kanske alltid borde dricka dagen innan och gå upp supertidigt?  I vanliga fall är jag så trött på dagen att jag varit nära att somna på föreläsningar. Sitter och dricker redbull under föreläsningarna för att hålla mig vaken... 
Jag tror egentligen att vi människor är som katter och ska sova bort största delen av dagen. Vi är inte gjorda för att vara igång så många timmar... 
 
Illamåendet höll i sig ett bra tag =/ Först vid 6-7 på kvällen var det borta. Vid 9 hade jag så lågt blocksocker att jag skakade och letade snabbt upp två wienerbröd som jag smällde i mig. Det var en hel del att göra på jobbet. Idag jobbade jag dessutom ensam så det blev lite stressigt. Men det gick bra ändå. Är ändå förvånad över vilket högt tempo jag ändå höll hela tiden, med tanke på att jag var riktigt bakfull... Usch!
 
Nu ska jag äta jordnötsringar och dricka youghurt innan jag går och lägger mig. Är ledig imorgon så ska försöka plugga. Blev inte av varken idag eller igår, dumma träningsvärk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0