Uppe tidigt!

Jobbigt att gå upp vid 5 när man har "lov". Men killen ska jobba, och jag ska få skjuts av hans pappa till tåget så att jag kan få hem min stora resväska... Lite jobbigt att dra den på grusvägen... Och när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig och sova igen! Ska iväg och handla sedan. Förmodligen ta vägen om min mormor innan, och sedan åker jag och tränar innan jag börjar jobba. 
 
Jag läste ut två böcker när jag var i Frankrike; A walk to remember och Vampire Diaries (första boken). Tog mig bara några dagar innan jag hade läst ut båda... Men nu är jag sugen på att läsa mer! Det är nog en av de sakerna jag saknar från när jag var liten, att kunna sitta ner och njuta av en bra bok. Jag läste överallt, närsomhelst. Jag hade med mig kassar av böcker till biblioteket som jag hade lånat. Nu har jag dessvärre ingen tid till att gå till ett bibliotek... Så jag får köpa böcker istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0