Uttråkad...

Uttråkad och har inget att göra.. suck! Spelade Starcraft förut och tröttnade. Är inte heller sugen på att spela Don't Starve eller på att läsa. Och jag är inte trött så jag kan inte sova. What to do!? Får se om jag har någon serie jag kan kolla på. Men bäst att borsta tänderna innan, lär väl somna (kolla på film/serie är typ det enda som kan få mig att somna...).
 
Tror jag har ett avsnitt av True Blood jag inte har kollat på än. Serien är riktigt skum faktiskt. Och det har den varit länge. Kollar nästan bara på den för att Alexander Skarsgård är med i den. Finns inga andra karaktärer/skådespelare som jag tycker är särskilt bra i den annars. Men det har varit min "sommarserie" i 3-4 år nu så det är väl en tradition att se den? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0