21 år!

Idag är det min födelsedag och jag är fortfarande kvar i Frankrike - underbart! Min åttonde födelsedag firade jag i Legoland i Danmark, och när jag fyllde sjutton var jag i Israel. 
Idag är planen att åka till en badstrand och sedan äta en lång mysig lunch. Ikväll vill jag gå till en restaurang som ligger nära där vi bor och äta (surprise) lasagne och ta något att dricka. 
 
De senaste dagarna har vi inte gjort något speciellt. Vi har mest legat vid poolen och stekt oss och badat. Det har varit riktigt kallt i vattnet de senaste dagarna. Både i poolen och i havet som vi var vid igår. Poolen går att bada i, men havet var dessvärre alldeles för kallt. Doppade mig en gång, men fötterna domnade bort så jag sprang upp ur vattnet igen och nöjde mig med att sola. Men förhoppningsvis är vattnet varmare på det andra stället vi ska bada på idag...
 
Fick nyss min present av killen som var ett halsband i guld med ett litet hjärta på. Så otroligt fint! Dagen börjar bra och kommer förhoppningsvis fortsätta minst lika bra!  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0