Choo choo!

Sitter äntligen på tåget efter massa springande hit och dit. Men alla ärenden är avklarade och jag kan sitta och luta mig tillbaka på tåget. Ska bli kul att träffa hela familjen igen! Min ena syster har dessutom med sin katt Zelda, en ragdoll. Den är så otroligt söt! Och så ska jag få mysa med min älskade kanin Cocktail också! Min lillaasyster Sarah tar visserligen hand om den nu. Men hon kommer alltid att vara min lilla pälsboll.
 
Jag har fixat ett fletal serier jag ska kolla på vägen; Mad Men, Sherlock och Doctor Who. Har aldrig sett Doctor Who så det ska bli spännande! Mad Men har jag sett till avsnitt 8 på säsong 5, och Sherlock har jag sett första säsongen på. Så jag har mycket att göra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0