Fribiljett!

Somnade inatt med en otroligt jobbig huvudvärk; förmodligen migrän, och vaknade upp med den också. Allt bara blixtrade och jag kunde knappt hålla ögonen öppna utan att det kändes som att någon stod och slog en hammar inuti mitt huvud. Jag gick upp tidigt på morgonen vid 4-5 och tog en värktablett och kunde återigen somna om! Som tur var hade en försvunnit när jag vaknade nästa gång. 
 
Gick upp sedan vid 8 eftersom att jag hade planerat att tvätta. Går in i torkrummet och ska sätta på fläkten, och självklart fungerar den inte. Suck. Tvättade ändå och hängde ut allting utomhus istället. Torkar faktiskt mycket snabbare! Och nu har jag inget speciellt för mig. Det som är så underbart med att vara ledig! 
Har spelat lite Don't Starve och har överlevt 20 dagar än sålänge! Förhoppningsvis lyckas jag överleva lite längre än så...
 
Fick ett mystiskt brev på posten häromdagen... Det var tydligen från Excet i Göteborg med en fribiljett som gäller hela detta året. Nere i brevet står det dock att åldersgränsen är 22. Och jag som inte ens har fyllt 21 än... Men om jag får tillfälle till det så ska jag nog se om jag kan smita in där ändå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0