Hörlurar!

Nej, nu går det inte att läsa mer. Läser och läser men tar inte till mig någonting av det. Försöker förstå men går inte. Imorgon ska jag in till skolan och plugga klasskamraterna. Förhoppningsvis hinner vi gå igenom allt vi ska kunna och hinner repetera allt. Känner att jag lär mig mer av att prata och förklara om det. 
 
Var inne i stan en sväng idag och köpte ett par nya hörlurar eftersom att mina hade börjat glappa. De jag hade förut var a-Jays one, och de suger. Tredje gången de har gått sönder, och det har inte ens gått ett år sedan jag köpte dem! Ska lämna tillbaka dem och kräva pengarna tillbaka. Dessa jag köpte nu heter Urbanears Bagis. De finns i ett flertal färger vilket jag tycker är lite roligt. Jag köpte dock ett par svarta... Jag är nöjd än sålänge och de har ett headset som fungerar till min telefon. Återstår att se om de håller bra. Enda nackdelen med dem är att de inte är trasselfria som mina a-Jays var. Men det var det enda positivt med mina förra hörlurar... Att de håller är ändå viktigare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0