Packa!

Jag är helt slut! Efter att ha jobbat fyra dagar i sträck, varav jag igår och i förrgår har jobbat dubbelt, så har jag otroligt ont i kroppen och är helt slut. Att jobba på Clarion Hotel är dessutom inte riktigt min grej. De förväntar sig att man ska städa 18 rum på 6 timmar. Tre rum per timme. 20 minuter per rum. Att byta alla lakan och städa rummet så att det ser beboeligt ut tar mer än 20 minuter. Men uppenbarligen måste man fuska för att klara av den tidspressen. Mår otroligt dåligt både fysiskt och psykiskt av att ha den pressen på sig så jag sa helt enkelt att jag inte vill jobba där. Visst, det är synd att jag inte kommer ha ett sommarjobb, men jag tänker inte ställa upp på ett sådant slavarbete och förstöra min kropp på det sättet. Avslutat kapitel. 
 
Imorgon åker jag till Frankrike! Håller på och packar nu och är nästan klar. Håller på och rensar kameraminnena så att jag kan ta massa kort. Vet inte hur många linnen jag har packat ner och de tar ju ingen plats heller så väskan bli aldrig full! Jag ska nog dock skynda mig lite så att jag hinner äta och kan åka till killen. Det går ingen buss från mig inatt (flyget går 06.30!), så vi sover hos honom och blir körda in till stan! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0