Resegaranti

Ha! Fick ytterligare en "check" på posten med 50 kr från Västtrafik. Det är rätt värt att bussen är försenad ibland. 
Kom hem för en stund sedan. Åkte hem eftersom att killen har tenta idag. Så nu ligger jag nerbäddad i min säng med datorn och ska pluuuugggaaa! Det är dessutom riktigt varmt ute! Klarblå himmel! Satt ute och åt frukost och hade gärna suttit kvar utomhus och pluggat, men jag har tyvärr ingen keps. Att sitta med datorn ute, utan keps, går inte eftersom jag knappt ser skärmen. Dessutom fungerar inte solglasögon heller. Så jag får ligga kvar i sängen och lida i detta underbara väder... Men det är bara fyra dagars lidande kvar innan jag har ledigt från allt vad molekylärbiologi heter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0