SISTA TENTAN SKRIVEN!

Så glad och lycklig och nöjd och allt det där! Sista tentan är skriven och nu har jag sommarlov! Ska bli så skönt att få vila hjärnan i tre månader. Till hösten påbörjar jag mitt tredje år och ska läsa molekylärbiologi och mikrobiologi på hösten. Och förhoppningsvis immunologi på våren och skriva kandidaten inom det också. 
 
Tentan var jobbig. Det var mycket att skriva och som tur var kunde jag det mesta. Det var dock en fråga som var uppdelad i två med totalt 10 p som jag var osäker över. Först hade jag totalt hjärnsläpp och förstod inte vissa termer (tentan är dessutom på engelska). Men sedan skrev jag det jag trodde och hoppas på att det är rätt. Är dock väldigt osäker på det. Och jag får inte resultatet förrän den 26e juni.. suck. 
 
Men idag är det grillfest och dags att glömma allt vad problem heter! Har marinerat min köttbit nu för ikväll och köpte dricka påvägen hem. Bangar träningen idag, jag vill bara vara hemma och inte ha något att göra. Behöver trotsallt en paus nu med tanke på att jag ska resa runt som en galning de tre närmsta veckorna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0